Hoe kom ik weer thuis ? - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Hoe kom ik weer thuis ? - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Hoe kom ik weer thuis ?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

24 Juli 2009 | Nederland, Tilburg

Nog maar twee weken en dan is het zover. De eerste snoezelprodukten zijn besteld en gekocht en ik kan eigenlijk niet meer wachten. Ik wil er echt aan gaan beginnen!
Maar ik heb op 6 augustus ook nog een gesprek voor sponsoring en dat gaat er vast voor zorgen dat ik nog wat extra dingen aan de snoezelruimte kan toevoegen. Mijn vriendschapsbandjes zijn allemaal op en de rommelmarkt was een succes.
Nu even terug naar de titel van dit verhaal. Ik kreeg eergisteren een bericht met de mededeling dat de luchtvaartmaatschappij vanaf 15 september de vluchten van colombo naar Londen stopt. Nou heel fijn, maar mijn vlucht is op de 19e. Ik ben benieuwd. Ze gaan een alternatief aanbieden, maar de vraag is wat dat is.
Inmiddels wel net op tijd geregeld dat ik 35 kilo mag meenemen aan baggage en dat moet de alternatieve vlucht ook accepteren. Voor de terugweg is het niet zo strikt noodzakelijk, maar wel altijd handig. Ik denk namelijk iedere keer weer dat ik voor de laatste keer naar Sri Lanka ga dus koop dan weer van alles. Voor deze keer heb ik geen speciale wensen om iets te kopen, dus dat wordt vast een souvenir uit India, want dat heb ik nog niet.
Probeer volgende week weer te schrijven, maar ga ook nog even op vakantie met een clubje cliënten en weet niet of het er van gaat komen. Mocht het niet lukken, dan spreek ik jullie vanuit Sri Lanka, maar ik probeer nog voor vertrek jullie de eindstand van mijn sponsoractie te melden.

Tot de volgende ronde!

• 25 Juli 2009 - 09:34

Miriam:

Hoi Corine.nou dat wordt weer spannend dan,maar je zal heus wel thuiskomen hoor,al is het op een brommertje!!!
    Wij wensen je veel succes daar en hopen dat er nog wat gesponsord wordt voor zo,n mooi doel.
    Lieve groet Miriam en johan

• 01 Augustus 2009 - 09:23

Frans:

Nou Corine,het levenspad gaat niet over rozen helaas!
    Maar jij gaat je wel redden,trouwens als je nu met de scooter wegrijd dan ben daar toch op tijd en je kunt nog meer meenemen!Toch!
    Hé ontzettend veel succes met de reis en het verblijf daar!!!!
    Groetjes

• 05 Augustus 2009 - 06:05

Anneke:

Hoi Corine,

Veel succes op je reis.
    Met kleine tegenslagen krijgen ze je niet zo snel van de wijs dus dat gaat lukken.
    Ik ga je in ieder geval volgen op je reis.
    Groet Anneke