Zagen, zagen, wielen, wielen wagen..... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Zagen, zagen, wielen, wielen wagen..... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Zagen, zagen, wielen, wielen wagen.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

16 Augustus 2009 | Sri Lanka, Wattala

Maar ik kom niet thuis om een boterham te vragen, eet hier wel gewoon rijst.
Het gaat hier allemaal erg goed. vrijdag het pakje op gaan halen op het postkantoor met de spullen die ik in Nederland besteld had.
Ik kan nu dus weer meer vooruit. Verder ook nog wat boodschappen gedaan in een soort Makro. Ik heb van het sponsorgeld een extra groot rek voor borden en bestek, 7 hoofdkussen, 2 plaspotjes, een mop met emmer, een trekker, stoffer en blik en stof voor waterdichte stoelomtrekjes gekocht. Ze zagen me daar geloof ik graag komen en zeiden bij vertrek dan ook dat als ik nog meer nodig had, ik welkom was.
Gisteren heb ik lekker een beetje gezaagd en getimmerd. Nou ja lekker.... De zaag heeft ongeveer ronde puntjes, dus dat is wel even zagen en dus zweten voor je een balkje door hebt, maar vooruit is goed voor de lijn zal ik maar denken.
Het frame voor het ballenbad is klaar net als het onderstel voor mijn bellenbuis (bovenkant staat te drogen nadat ik pompslangetje er in heb bevestigd) en verder heb ik een prachtige tekening op de muur gemaakt van Lilo en Stitch en die ga ik vandaag schilderen. Ik ben erg trots op de tekening, moest hem natekenen van een kleurplaat, maar is erg goed gelukt vind ik zelf. Jullie mogen het beoordelen als ik mijn kabeltje heb om foto's te plaatsen. Het is per post onderweg en ik verwacht het begin van de week.
's Middags ben ik lekker een paar uur naar het zwembad geweest, had ik wel verdiend dacht ik. Het was in ieder geval genieten.
Omdat het vanmorgen regende, heb ik in de keuken geholpen met het snijden van groenten. Was best gezellig, maar ook daar kun je al van zweten. Achteraf begreep ik wel waarom, Olivia zei dat ik vaker mocht komen helpen omdat ik zo lekker snel was.
Nu dat was het voor deze keer, ik ga schilderen!

  • 16 Augustus 2009 - 20:05

    An:

    Leuk te horen dat het wel lukt met die snoezelruimte, je kabels zullen snel komen dan kunnen wij ook fotoos kijken. Probeer het nogeens met de skype.
    Veel warme groeten van An en de rest.

  • 17 Augustus 2009 - 06:38

    Anja:

    He Corine...klinkt allemaal erg gezellig daar zo. Geniet er van en laat maar even weten wat je nodig hebt.

  • 17 Augustus 2009 - 09:45

    Moniek:

    Hey, wat leuk om dit allemaal te lezen! Gefeliciteerd met je jubileum!! Of was je dat vergeten??? Geniet ervan, werk ze en word niet ziek!! Groetjes

  • 17 Augustus 2009 - 12:18

    Miriam:

    He Corine,ik zie je wel dat jij je tijd goed doorkomt daar.Fijn dat je allerlei spulletjes nog hebt kunnen kopen.
    Wat zullen ze blij zijn met hun snoezelruimte straks.
    Hier gaat t zijn gangetje,hebben vorige week met zijn allen de buikgriep gehad ,alleen johan niet,dus wassen wassen en toen kreeg ik een gigantische migraine v 2 dagen en gisteren ben ik met de fiets bijna omgekukeld en heb daarbij mijn voet behoorlijk gekneusd, op de foto,s was gelukkig geen breuk te zien.Dus nu in de tape,balen hoor.maar verders gaat t goed!!!veel groetjes van ons allemaal ,doei.

  • 23 Augustus 2009 - 08:14

    Tini Vrienns:

    Wat heb jij verborgen tallenten dan heb je een paar uurtjes zwembad wel verdiend,ik ben erg beneuwd naar je fotos.

    Groetjes Tini

  • 16 September 2009 - 19:41

    Paulien:

    Hey Corine,
    Het is gelukt. Mooie verhalen zeg!En mooie foto's.Hoezo gefeliciteerd ?? door Moniek ben je zoveel jaar op de zaak? Morgen gaan wij (de hele Amarant)genieten van een leuk feessie in de Efteling.groetjes en tot over 3 dagen.Wat vliegt de tijd voorbij.Dikke kus Paulien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Wattala

Mijn vierde reis

Recente Reisverslagen:

20 September 2009

Helaas weer thuis

17 September 2009

Nog zeven uur..

16 September 2009

Ik kan wel huilen..

12 September 2009

Ik ben heel erg blij!!!

11 September 2009

Hoe gaat hij heten?
Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 79995

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: