In India - Reisverslag uit New Delhi, India van Corine Dongen - WaarBenJij.nu In India - Reisverslag uit New Delhi, India van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

In India

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

29 Augustus 2009 | India, New Delhi

Ja, inmiddels ben ik in India.
Afgelopen woensdag ben ik samen met Manon met 16kinderen van Anandapura op uitstapje geweest naar Chillaw. We gingen met de trein en dat was voor zo goed als iedereen de eerste keer. Het was erg leuk in de trein en daarna met zijn allen even aan het strand. Na de lunch in een resthouse zijn we met een paar inderen het dorp nog even ingelopen om daarna een uur op het station te wachten op de trein terug. Onderweg stopte deze trein langs een markt en we stonden precies achter de groenteboer. Ik seinde hem dat hij een tomaat moest gooien en dat deed hij prompt. Deze was erg lekker dat we gauw twee kilo hebben gekocht en dat allemaal vanuit de trein. Dusgeld geven aan een mannetje die de trein ut sprong en vervolens met de tomaten terug kwam. Ik weet zeker dat wanneer ik de trein uit was gesprongen hij natuurlijk net zou weg rijden.
Donderdag een beetje aangerommeld en 's avonds in het vliegtuig naar India.
Daar zijn we nu en hebbenm afegloen twee nachten in Chennai geslapen en rondgewandeld. Het is een grote en zeer drukke stad, maar wel leuk om eens geweest te zijn. Vandaag zijn we naar Mammalapuram doorgereisd en dat ligt aa het strand. Dus daar gaan we zo nog even heen want het is hier verschrikkelijk warm. We hebben net een tempel (Shoretempel) bekeken en we wilden treintickets boeken voor komende week. Maar de belangrijkste optieszijn nu niet mogelijk en daarvoor is een wachtlijst. Nu maar even zoeken wat we dan gaan doen. We gaan in ieder geval flink van onze route afwijken, maar gelukkig is India heel groot en is er genoeg te zien.
Ik ga nog proberen nu foto's te plaatsen, maar weet nog niet of het lukt.
Groetjes Corine die al bruin wordt.

  • 29 Augustus 2009 - 10:22

    Sanne:

    Hey Corine,
    Ben benieuwd hoe de reis nu gaat lopen. Suc6 ermee en ik lees het wel weer.
    Groetjes (ook aan Manon)

    enne waar zijn de foto's? Of ben ik gewoon ongeduldig???

  • 29 Augustus 2009 - 10:39

    Sanne:

    ahhh daar zijn de foto's. Leuk! Ook die foto van de kids in de trein; mooi allemaal op n rijtje.

  • 30 Augustus 2009 - 15:20

    Tini:

    Hoi Corine!

    Leuk om je fotos te zien.
    Nu maar genieten van je vakantie in India,na al dat werken heb je het wel verdient.Ik kan nu eventjes je verslagen niet lezen want ik vertrek 31 Aug. naar Spanje maar na 9 Sept. ben ik weer benieuwd wat je allemaal wer hebt meegemaakt.

    Groetjes Tini

  • 30 Augustus 2009 - 16:42

    Joke:

    hoi corine leuke foto's en je rok staat heel leuk groetjes ook van henk

  • 31 Augustus 2009 - 06:40

    Moniek:

    Ja, lekker even vakantie, goedzo!!
    Bedankt voor je kaart en de bandjes, heel mooi!
    En een rok staat je inderdaad leuk...

  • 31 Augustus 2009 - 08:54

    Frans:

    Nou smakelijk eten hoor,lijkt wel een pisa broodje! Nou je gaat goed begrijp ik en allemaal lachende gezichten ,ons phil is van je reisje op de hoogte gebracht ze lachte toen ik zei dat je door een mier gepikt was!dan moet ze mar utkeken zei ze!!

    Groetjes Marian en Frans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, New Delhi

Mijn vierde reis

Recente Reisverslagen:

20 September 2009

Helaas weer thuis

17 September 2009

Nog zeven uur..

16 September 2009

Ik kan wel huilen..

12 September 2009

Ik ben heel erg blij!!!

11 September 2009

Hoe gaat hij heten?
Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 79973

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: