Hoe gaat hij heten? - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Hoe gaat hij heten? - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Hoe gaat hij heten?

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

11 September 2009 | Sri Lanka, Wattala

Ja hoor even een snelle update vanuit hier. De baby is geboren en het is een jongetje. Ik werd vanochtend vroeg zelfs als eerste gebeld nog voor de oma's want ik was belangrijker. Dat zou je bij ons niet moeten doen denk ik.
Het is een jongen en hij is vanacht om tien voor twee geboren. Een naam heeft hij nog niet omdat ze eerst bij iemand langs moeten voor een soort van astrologie. Afhankelijk van de dag en tijd wanneer hij geboren is krijg je een aantal letters toegewezen en met een van die letters moet de naam beginnen. In dit geval de A,I,U of S. Dus vanochtend toen de trotse vader bij ons aan het ontbijt kwam werd er door de dames om hem heen fanatiek geholpen met namen bedenken. Ik ben benieuwd, waarschijnlijk weten we het over een paar dagen. We hebben bij het ontbijt boterhammen met muisjes gegeten. Een vorige vrijwilliger had die hier achtergelaten en we hebben ze gauw uit de kast gehaald. Natuurlijk moesten we uitleggen hoe en waarom met die muizen. Eigenlijk is het dan best een rare traditie en dan zeggen wij iets van alle gekke dingen hier....
Dat was het voor nu, komende week op kraamvisite, een uitstapje, uiteten en wat niet meer.
De snoezelruimte schiet weer erg op, heb vandaag achter een ouderwetse trapnaaimachine gordijnen gemaakt een hele ervaring maar het resultaat mag er zijn. Morgen komt de Handyman zoals ze hem hier noemen me helpen met het ophangen van de fluordouche.
Weet iemand overigens aan mij te vertellen hoe je houtworm kunt bestrijden? Ik heb namelijk bamboe gekocht om tegen het ballenbad aan te zetten, maar daar zit houtworm in. Het zou toch vervelend zijn als het bad volgend jaar is opgevreten.
Morgen komn er echt nieuwe foto's. Nu stop ik gauw want ik heb anders hele muggenbulterige benen.

• 11 September 2009 - 20:36

Tini:

Hoi Corine!

Weer met veel intresse jou verslagen gelezen en fotos bekeken,ook je nieuwe kapsel staat je goed.Ik ben net terug van vacantie was erg leuk en warm maar valt in het niet na het lezen van jou verslagen.Ik wens je nog een fijne laatste week (wat gaat het snel)

Goetjes Tini

• 11 September 2009 - 20:40

Vicky:

Hey corine,

Bruine en slanke dame, het wordt tijd om terug te komen hoor !!! (je nieuwe look is leuk).
    Heb je verslagen gelezen en foto's gekeken. Presanne ziet er goed uit. Je hebt al weer heel wat meegemaakt, maar wel leuke dingen. De snoezelruimte krijgt al oog, hopelijk krijg je hem helemaal af.

Veel plezier nog en groetjes uit het inmiddels koude Riel