Het begint te komen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Het begint te komen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Het begint te komen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

06 December 2009 | Nederland, Tilburg

Niet het gevoel, dat is sinds oktober niet weg geweest. Ik ben nog steeds blij dat ik ga en de tijd gaat nu ook lekker snel. Nog 2,5 week en dan ben ik heerlijk in mijn tweede huis. Zo voelt het in ieder geval of ik een beetje naar huis ga...

Mijn project begint nu ook te lopen, ik heb inmiddels al van verschillende mensen geld gestort gekregen en ook nog wat toezeggingen. Ik heb ook geld gestort gekregen van mensen die ik persoonlijk niet ken en ik wil mijn anonieme schenkers hiervoor dank zeggen. Ik hoop dat ze dit lezen..

In Sri Lanka heb ik al twee afspraken staan. Een met de nederlandse ambassadeur en een met een nederlands bedrijf. Ik heb ongeveer zestig mails verstuurd en in Sri Lanka zullen mijn eeste dagen dus bestaan uit kerst vieren en bellen om afspraken proberen te maken. Ik hoop dat het lukt om me binnen te kletsen. Nou is dat kletsen nooit zo'n probleem, maar of het ook op die manier werkt in Sri Lanka?

De komende twee weken heb ik het nog erg druk met allerlei activiteiten. Ik mag me namenlijk gelukkig prijzen met de pastores van Amarant. Zij zullen de opbrengst van de kerstcollecte aan mijn project schenken en in ruil daarvoor mag ik een woordje doen tijdens de kerst-inn op het werk en ik mag naar de kerstmarkt op het terrein in Rijsbergen. Ik kan hier nog spullen verkopen om mijn project te steunen. Inmiddels hebben ze vanuit Sri Lanka nog een doosje met spullen toegestuurd zodat het ook echt van de mensen zelf komt. Met het idee van mijn markt kwam ook bij Manon het idee om te vragen of we op hun markt kunnen staan en dat mag ook. Daarnaast ligt er nog een vraag of we op een middelbare school in Tilburg mee mogen doen aan de kerst fancy fair. Dat hoor ik als het goed is morgen. Druk dus, maar ook leuk om er nu al mee bezig te zijn.

Als er nog mensen zijn die na het lezen van dit verslag willen helpen.....
Ik heb houten spatels, kerstkaarten, boekenleggers en vriendschapsbandjes in de verkoop. (Alles gemaakt door mensen met een verstandelijke beperking in Sri Lanka.)
Neem gerust contact met mij op!!!!!

Ook andere ideeën om te helpen zijn van harte welkom!

Alvast bedankt!

Corine