En toen lag ze ineens drie dagen in een hangmat.. - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu En toen lag ze ineens drie dagen in een hangmat.. - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

En toen lag ze ineens drie dagen in een hangmat..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

12 Januari 2010 | Sri Lanka, Wattala

En ook nog in mijn bikini. Dat voelt heel goed als je weet dat jullie bijna bevriezen. Ik had eigenlijk twee dagen gepland, maar gisteren had ik het gevoel dat ik de afspraak van vandaag liever zou willen verzetten. Ik belde de desbetreffende man op en wat bleek hij had de afspraak verzet en was me dat vergeten te vertellen. Dat ik dat helemaal niet vervelend vond begrijpen jullie vast. Ik heb dus heerlijk van zondagmiddag tot en met heden ochtend in een hangmat aan het strand gehangen met mijn boek afgewisseld door en tukje.
Ik heb nog wel een werkbezoekje gebracht aan het project in Galle van Prithipura an aan een kleine turtlefarm, maar verder genietsnut. Dat is ook wel eens goed, zelfs voor mij...
Ben alleen niet op tijd naar bed gegaan omdat er 's nachts schilpadden op het strand komen en die wilde ik graag zien. Ik heb ze helaas niet gezien en ondanks het om twee uur naar bed gaan na het staren naar een prachtige sterrenhemel, stond ik beide dagen weer om zeven uur aan het strand en lag ik een klein half uurtje later weer in de zee. Het is dan echt ongelofelijk en de enige moeilijke keuzes waar je voor komt te staan is of je in de hangmat of op een bedje gaat liggen en of je een verse fruitjuice neemt of een watertje. Wat kan het leven toch zwaar zijn, maar nu dus even niet.
Vandaag met de trein en de bus terug gekomen en nu een beetje gaar, het duurde namelijk in het totaal zo'n vijf uur. Na een lekkere douche en de handwas, nu even op het balkon relaxen en niet te laat naar bed. Morgen twee afspraken. Eerst met de ambassade en daarna met van Hand tot Hand. Tussendoor ga ik nog even shoppen. Mijn laatste dagen breken nu aan en ik wilde mijn ticket verzetten, maar dat was niet mogelijk, dus zit er in de komende dagen, zoals altijd aan het eind, weer heel veel gepropt.
Toch zal ik proberen nog wat te schrijven.

Een tevreden Corine

  • 12 Januari 2010 - 17:12

    Cobie:

    Ik ben jalours op jou lekker in de zon liggen op het strand en ik op mijn fiets door onze straat, nou ja straat, naar mijn werk. En wat gebeurde er ik viel. Vlug opstaan en hopelijk heeft niemand het gezien. Ik kom uit mijn werk en Tarik roep al van boven mam ben je gevallen. Hoe kan jij dat nu weten. De buurvrouw zei het tegen mij. Ben ik dus voor niets zo snel opgestaan in de hoop dat niemand het gezien had.
    Heel veel plezier nog de laatste dagen
    en tot gauw.
    groetjes Cobie

  • 12 Januari 2010 - 17:42

    Karin:

    Hee C-tje,
    Geniet nog lekker van je laatste dagen!!!! Hier hebben we het weer aangepast aan jouw terugkomst want het begint al een beetje te dooien.....
    Tot volgende week!
    Karin x

  • 12 Januari 2010 - 18:12

    Miriam:

    he corine wat gaat de tijd toch snel he?
    Zie en lees wel dat je lekker hebt genoten aan het strand,ook wel eens lekker.Hier is het erg koud en ben de sneeuw zat.het is wel mooi ,maar de weg is net een ijsbaan en je kunt moeilijk lopen,niks voor mij, verder wens ik je succes morgen en tot wederhoren lieve groet van ons samen. miriam

  • 12 Januari 2010 - 21:35

    An:

    Geniet er nog maar van want 5 dagen vliegen zo om, heb je alles kunnen regelen?? Zo te lezen wel want je bent aan het luieren geslagen. Dat is je gegund hoor zodat je er straks weer tegen kunt in dit witte land. groetjes An.

  • 13 Januari 2010 - 10:35

    Ans :

    Goed dat het bewijs erbij was: jij in een hangat! Maar ontgetwijfeld weer dik verdiend. Sterkte met het afscheid van al je "huisgenoten" en al het andere vertrouwds van je 2e (t)huis. Goeie reis terug.
    groetjes, Ans

  • 13 Januari 2010 - 21:14

    Vicky:

    Nou nou nou, zo dik hoef je het er nu ook niet op te leggen.
    Maar inderdaad 2,5 uur langs de tennisbaan staan waar je op kunt schaatsen in Riel, is inderdaad minder prettig dan in die hangmat.
    Ik heb nog nieuws, ik ga een intern traject lopen, dus niet CM-en, maar opleiding in combinatie met senior en dan een garantie tot CM binnen 1 tot 2 jaar. Dus het komt goed, heb er zin in.

    Veel succes nog op alle plekken die je in je laatste dagen hebt gepropt en ik lees het weer.

    Gr. Vicky

  • 14 Januari 2010 - 09:00

    Tini:

    Wat heerlijk zo"n hangmat. Na het harde werken heb je dat verdiend.Goed dat je er aan kunt toegeven ook jij verdiend ontspanning.Nog veel succes met alles wat je onderneemt en tussendoor genieten.

    Liefs Tini

  • 14 Januari 2010 - 10:51

    Cobie Pirard:

    Heel veel succes met de terugreis

  • 17 Januari 2010 - 09:31

    Cobie Pirard:

    welkom thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 79980

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: