Weer thuis.... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Weer thuis.... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Weer thuis....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

01 April 2010 | Sri Lanka, Wattala

in Sri Lanka. Natuurlijk weer een geweldige ontvangst en het gevoel dat ik gisteren pas ben weggegaan.
Rehara een van de kinderen met Downsyndroom kwam meteen op me afrennen en riep heel verbaasd: "Corine" en sprong om mijn nek.
Daarna alle akka's hallo gezegd en mijn spulletjes uitgedeeld. Iedereen blij en ik weer tevreden. Meteen aan de thee en cake omdat Thilika jarig is vandaag.Ik heb dus maar gedaan of ik speciaal daarom suikervrije koeken en snoepjes had meegenomen dan had ik in ieder geval een cadeautje.
Ik weet nog niet of ze een docent voor me hebben, maar begreep van Rozemarie dat ze nog op vakantie was en dit weekend terug komt. Dus ook dat zal wel goed gaan komen.
Morgen ga ik geloof ik alweer naar de kerk want het is goede vrijdag en omdat ik kerstnacht ook al gedaan heb kan dit ook wel goed zijn. En per slot van rekening is het over twee nieuwjaar dus waarom niet?
Ik ga nu stoppen want wil zo via de skype nog even naar de playbackshow van mijn soos kijken.

Tot snel en alvast Vrolijk Pasen!

• 01 April 2010 - 19:16

Anja:

Nog even bericht van Ton. Hij heeft je geprobeerd te bellen, maar dat lukte helaas niet. Hij wenst je een hele fijne vakantie. Wat is je tel. nummer daar?

• 01 April 2010 - 19:17

Sophie:

geef tilaki een dikke verjaardagszoen van me en mijn kleine parami een hele klapzoen. |Anderen uiteraard ook en ik ben er weer even in juli samen met gerard.

• 01 April 2010 - 21:59

John:

Hoi Corine.

Fijn dat je veilig geland bent en een geweldige ontvangst heb gehad geniet er maar lekker van ik zie je straks wel weer dikke kus en tot skype

• 02 April 2010 - 09:32

Sanne:

Wat is Sri lanka toch geweldig he. Ik kan niet wachten tot ik er ben... nog heel wat nachtjes aftellen. Ik sta nu met mijn Sri lanka verhaal in het Lunet magazine. Heb al veel leuke reacties gehad.
    Heel veel plezier daar en hopelijk hebben beide snel tijd om te skypen.

• 02 April 2010 - 20:21

Paulien:

Lieve Corine,
    Vrolijk Pasen...volgende keer zal ik naar jou vragen oké ha ha...
    Veel liefs