Lekker samen en meteen er middenin... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Lekker samen en meteen er middenin... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Lekker samen en meteen er middenin...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

06 Juni 2011 | Sri Lanka, Wattala

Het is ontzettend fijn om deze keer samen hier te zijn! We zitten er meteen middenin. Donderdag zijn we aangekomen in Sri Lanka en hadden het plan om naar het strand te gaan. Het was jammergenoeg te bewolkt en dus zijn we maar direct naar Anandapura gegaan. Hier hebben we wat met de kinderen gespeeld en verder heeft John het project gezien en vooral iedereen daar John. Dit was erg interessant dat ik met een man kwam. Na deze middag heerlijk met onze voeten in het stranzand gamba's gegeten en daarna op tijd naar bed, want stiekem was het toch wel een lange dag.
Vrijdagmorgen even het strand opgelopen en vervolgens met de tuk tuk op weg naar Kandane, waar we een afspraak hadden met iemand die de biologische moeder van een van mijn cliënten aan het zoeken is. Erg leuk gesprek en hij lijkt aardig op weg. Daarna naar Prithi waar iedereen natuurlijk weer John wilde zien. De verlegen akka's vonden het soms wel spannend om hem een hand te geven. Vrijdag dus lekker een beetje rond gehangen en heerlijk bijgekletst met Manon die er ook was. Het werd redelijk laat en toch weer op tijd op. Zaterdag naar de Mac. Donalds met de kinderen en John is al een volleerd begeleider. Hij maakt vriendjes bij de vleet. Zeker als je een beetje grapjes gaat maken met een rolstoel en dus wat stoer doet. Mannen onder elkaar laten we maar zeggen.
Tussendoor ook nog wat haren geknipt en kleding en luiers uitgedeeld, weer veel mensen blij dus. Vandaag nog naar de stad twee nieuwe tondeuses gekocht, dank je wel voor de sponsors dus, je kunt hier heerlijk veel kopen en nog steeds geld overhouden. Dus we gaan nog veel meer doen de komende weken, we hebben al een plan gemaakt en dat lezen jullie de komende tijd wel hier. Morgen gaan we op trip en dus iets voor onszelf doen. Alhoewel; woensdag bezoeken we weer een ander project van Prithipura. Dat betekent dat de komende dagen er geen verslag zal komen, want we hebben waarschijnlijk geen internet.

Groetjes van ons.

p.s. John heeft vandaag kennis gemaakt met de Sri Lankaanse Arrack en dat is hem geloof ik goed bevallen.

• 05 Juni 2011 - 19:24

Miriam Johan:

Hallo Luitjes,fijn dat jullie daar samen kunnen zijn ,en John kan zien ,waarom dit je 2e thuis is.
    Hoop dat je veel aan kunt schaffen om de kinderen blij mee te maken,succes met alles lieve groet van ons samen.

• 05 Juni 2011 - 20:36

Vicky:

Hey daar saampjes, veel plezier daar, genieten van je 2e thuis, maar jullie ook van elkaar.
    Ik ga je (jullie) weer volgen. groetjes uit Riel

• 05 Juni 2011 - 20:59

Betty:

hoi luitjes ik heb een berichtje naar jullie gestuurd onder het vorige verslag maar dat kun toch nog wel lezen
    het gaat jullie goed daar en ook genieten samen maak er iets moois van
    gr betty

• 06 Juni 2011 - 08:49

Inge En De Rest:

Leuk hoor, herken de schatjes nog wel. Hier ook alles goed met Storm. Wilde eerst niet eten eet nu voer van Bink en duikt nu ook iedere maaltijd op zijn maaltje. Hij eet nog niet zo snel als Bink maar het scheelt echt niet veel. Ze zijn heel lief samen af en toe dagen ze elkaar uit en dan gaat het er even heftig aan toe. Gisteren hebben ze zich heel goed gedragen op de communie van Pepijn. Storm kan het hardste lopen. Bink deed op het strand al geen poging meer de bal te pakken. Het had geen zin. Je moet hem opgeven voor atletiek. Veel plezier daar! kus je zus

• 07 Juni 2011 - 14:03

Bart En P.tje:

hallikideej alletwee,

dat klinkt goed zeg.
    veel doen en veel kunnen bieden voor relatief weinig.
    dat moet een lekker gevoel geven!
    wij wensen jullie wederom een prettig verblijf met veel verrassingen voor de mensen daar.
    geniet van jullie werk daar en alles eromheen!
    enneh......John......kun je jezelf verstaanbaar maken? is het "hints"?
    handen en voetenwerk.......

hé......have fun luitjes!!

Tilbrugse Toedelss van Bart en Peet

• 07 Juni 2011 - 19:16

An:

Corine veel succes met al je voornemens en vooral genieten samen met John.
    doei doei