Joepie, ik ga weer naar mijn tweede familie... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Joepie, ik ga weer naar mijn tweede familie... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Joepie, ik ga weer naar mijn tweede familie...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

24 Januari 2012 | Nederland, Tilburg

Me vervelend op de bank zoek ik naar een zomervakantie met de rugzak in Zuid-Afrika. Voor de gein kijk ik eens wat in de meivakantie een ticket Sri Lanka kost....(bloed stroomt waar het niet gaan kan) en zie ik tot mijn verbazing het goedkoopste ticket ooit. Van alles flits door mijn hoofd, maar vooral, ik heb een week verplicht vakantie, ik heb nog PBL-uren, kan ik nog een week extra vrij krijgen en vooral: IK MOET DEZE KANS GRIJPEN!
Gelukkig zijn ze het hier op mijn werk mee eens en zo komt het dat ik 27 april om 15.30 uur vanaf Amsterdam naar Sri Lanka vlieg voor 16 dagen.
John had graag meegewild, maar heeft niet zoveel vakantie, dus helaas...
Na mijn sms naar mijn vrienden meteen allemaal sms-jes terug van happy, great to look forward, de vraag of John ook meekomt etc.

Ook deze keer wil ik graag weer wat spullen meenemen voor onder andere
anon haar project, maar natuurlijk ook voor Prithi.
Ik ben daarom op zoek naar:

* baby- en peuterspeelgoed van hard plastic zoals ballen en kubussen etc. van o.a. Fisherprice en Playskool (voor kinderdagverblijf voor kinderen met een beperking dat Manon is gestart)

* Kinderkleding vanaf maat 134 tot en met volwassen maat M (met name t-shirts voor Prithi)

* prentenboekjes zonder tekst (voor kinderdagverblijf)

* slabbers die je moet strikken
(voor diverse projecten)

* financiële bijdrage (voor diverse projecten en voor examengeld van Dilshan)

* katoenen pampers (Prithi)

* Alles waarvan je denkt dat ze het daar nuttig kunnen gebruiken en wat handzaam genoeg is om mee te nemen.

Ik mag in totaal 30 kilo meenemen, meestal heb ik aan 5 tot 7 kilo genoeg voor mezelf dus 25 kilo kan ik benutten voor goede doelen. Ik zal daarom bij veel spullen een keuze maken wat ik direct meeneem en wat later, maar alles komt uiteindelijk in Sri Lanka.

Alvast bedankt voor jullie medewerking en zoals altijd zal ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen.

Ik kan niet wachten tot het 27 april is..... Nog maar 93 dagen......

Lieve groet,

Een hele blije Corine (even los van de liesbreuk waarvan ik aan het herstellen ben)

• 24 Januari 2012 - 12:30

Tini:

Goh , wat leuk Corine! Het past helemaal bij jou,morgen hoor ik het wel allemaal .Zo zie je maar weer waar ziek zijn toe kan leiden.

Liefs Tini

• 24 Januari 2012 - 16:20

Betty :

hoi corina ik ga zoeken voor jou, er zal vast wel iemand zijn die een van jou wensen in huis heeft waar ze niks meer mee doen je hoort van mij gr betty

• 24 Januari 2012 - 22:51

Mieke Koenen:

Hoi Corine,
    ik dacht dat John laatst een liesbreuk had, is dit iets besmettelijks??! Maar wel heel leuk voor je dat je weer naar Sri Lanka kunt en misschien kan ik nog iets voor je bij elkaar scharrelen.
    In ieder geval beterschap en als je toch nog niet werkt, je bent altijd welkom (ook John!)
    Lieve groetjes
    Oom Wil en tante Mieke

• 26 Januari 2012 - 11:58

Moniek:

Hey, fijn voor je!!!! En voor de mensen daar natuurlijk!!
    Spullen heb ik niet maar ik wil wel een bijdrage doen, waar kan ik op storten?????

Groetjes,

moniek

• 03 Februari 2012 - 16:57

Petr@:

Hallé, dat klinkt goed Corine
    graag willen wij weer een bedragje storten.....goed te horen dat het allemaal op de juiste plek terecht komt.
    kan ik jouw rekeningnummer weer gewoon gebruiken?

veel toitoitoi met het herstellen van je liesbreuk enneh.....wellicht zien we je nog wel voor je vertrek in april.

groetjes aan John
    Toedelss Bart en Peet

• 22 Februari 2012 - 11:12

Gerard Van Drunen:

Dag Corine,

Veel plezier en succes daar. Heb een kleine bijdrage op het rekeningnr. van John gestort, omdat ik jouw rekening nr. niet heb.

Met groeten,

Gerard

• 09 Mei 2012 - 14:13

Mieke Van Drunen:

Neem voor John zo'n schattig hondje mee. Zal hij leuk vinden. En Storm ook. Heeft die meteen een speelkameraadje.