Nog 11 nachtjes.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Nog 11 nachtjes.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Nog 11 nachtjes....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

16 April 2012 | Nederland, Tilburg

En dan mag ik alweer naar mijn vrienden in Sri Lanka.
Best gek eigenlijk, ben er de afgelopen periode wel mee bezig geweest, maar anders dan andere keren. Ik ben inmiddels redelijk bedreven in het verzamelen van spullen, maar heb toch ook weer een nieuwe bron ontdekt. De laatste tijd nogal wat Fisher Price speelgoed gevonden bij de kringloopwinkel. Hier zullen ze op het kinderdagverblijf heel blij mee zijn. Tweede paasdag is Manon naar Nederland gekomen voor twee weken en we hebben samen alle spulletjes bekeken. Het is genoeg, nu nog zien dat we het mee gaan krijgen...
Inmiddels hebben we ook bedacht dat het leuk is om net als bij ons in het dagverblijf wat meer speelhoekjes te maken en dat lijkt me een leuk project voor mij als ik in het zuiden ben. Maar jullie snappen al dat hiervoor materiaal gekocht moet worden en dat ik daarom nog steeds sponsors kan gebruiken.... Ik hou niet van bedelen, maar het is niet voor mezelf en je kunt meteen zien en lezen wat er met je geld gedaan is. Dus geen overheadkosten, niets wat aan de strijkstok blijft hangen en altijd blije gezichten. Waar krijg je nu zo'n garantie?
Wil je bijdragen? Je kunt het doen door een klein (groot mag natuurlijk ook) bedragje over te maken op 5869669 t.n.v. C van Dongen o.v.v. Sri Lanka.

De komende weken zullen jullie weer meer van me horen en gaan er ook weer foto's komen van al die blije gezichtjes en de altijd super gelukkige ik in mijn tweede thuisland.

Tot snel en bedankt voor wat jullie doen, gaan doen of al hebben gedaan!

Liefs Corine

• 16 April 2012 - 20:55

Bart:

kga je weer volgen!!
    Grt Bart

• 17 April 2012 - 11:05

Betty:

ik ga je zeker weer volgen ik zou nog bij je langs komen maar die paar dingen die ik heb geef ik wel aan maaike mee dat had ik eigenlijk al gevraagd ik denk dat dat wel lukt
    kom dan na je reis naar je toe dan heb je waarschijnlijk genoeg te vertellen
    veel succes daar en ook een klein beetje genieten maar dat gaat zeker lukken
    gr betty

• 19 April 2012 - 07:52

Ans:

Ik ook.!! :)

• 19 April 2012 - 07:56

Ans :

Ik bedoel: Ook ik ga je weer volgen. Hartstikke leuk dat je weer gaat, zowel voor jouw vrienden daar als voor jou Corine.
    Nu nog maar 8 nachtjes... slapen?
    In elk geval, vast een goeie reis en laat jou supergelukkige ik weer genieten. Groetjes