Het gaat goed komen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Het gaat goed komen... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Het gaat goed komen...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

15 Juli 2009 | Nederland, Tilburg

Nog 23 dagen te gaan en hopenlijk ook nog wat sponsors. Al gaat het aardig goed en heb ik inmiddels €345,- bij elkaar en een paar mensen die iets gaan storten, maar waar ik niet van weet hoeveel. Inmiddels bedacht dat de snoezelruimte dus ook wat uitgebreider zou kunnen en contact gezocht met Barry Emons. Hij is de specialist op het gebied van snoezelen en heeft mij beloofd dat als ik bij hem voor €500,- spullen aanschaf, hijde verzendkosten voor zijn rekening wil nemen. Met dank aan Barry Emons en natuurlijk alle anderen die tot nu toe gesponsord hebben.
Nog een leuk verhaal over de vriendschapsbandjes. Ik had 100 bandjes mee laten nemen uit Sri Lanka. Deze bandjes worden gemaakt door mensen met een licht verstandelijke beperking (of had ik dat al geschreven?). Ik met mijn bandjes op pad en ook naar de kapper. Op mijn vraag voor sponsoring gaf hij aan er 50 te willen en een a4-tje met het doel. Dat ging wel heel snel, dus ik naar Sri Lanka smsen doe er nog maar 100 op de post. Kom ik een dag later bij de kapper met mijn a4-tje vraagt hij of hij er nog honderd of tweehonderd kan kopen. Nou ik niet te beroerd en weer een sms naar Sri Lanka. Die snapte er niets van wat ik nu met zoveel bandjes moet, maar er zijn er nu dus in het totaal 300 onderweg.
Dus wanneer er mensen zijn die nog vriendschapsbandjes willen kopen voor €1,- ik hoor het graag.
Verder zijn er mensen die vragen waarom ik geen rekeningnummer op mijn site heb staan, dat vind ik niet zo'n prettig idee. Wil je iets storten, vraag me dan gerust om mijn nummer.
Zo is iedereen weer op de hoogte en tot snel. Overigens is 23 dagen nog best lang wachten voor iemand die bijna niet kan wachten om te beginnen. En ik weet niet of ik verteld had van mijn vraag aan de Sri Lankanen voor een decoupeerzaag en black light. De decoupeerzaag hebben ze inmiddels begrepen, maar van het blacklight kreeg ik de vraag What kind of food is that? Dus ik hoop dat ze ook dit in de komende drie weken nog gaan vinden.

Groetjes een gelukkige Corine