Lekker douchen - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Lekker douchen - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Lekker douchen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

02 Januari 2010 | Sri Lanka, Wattala

In de Bopathella waterval, dat is wat ik vandaag heb gedaan. Vanochtend tijdens het ontbijt van de kinderen kregne we te horen dat we een uitspaje zouden gaan maken naar de Bapathella watervallen en de vraag of ik mee wilde. Natuurlijk, ik ben overal voor in.
Het is ongeveer 2,5 uur rijden van hier en met stops bij twee tempels om te bidden voor een goede reis en wat al niet meer kwamen we daar aan. Eerst hebben we onze lunchpakketten uit de beroemde krant opgegeten en daarna een soort survival om bij de waterval te komen. We moesten door het water over een aantal keien en rotsen lopen en dat als je van die tere europese voetjes hebt... Ik was ook nog zo slim om mijn camera mee te nemen en dat maakte dat ik nog voorzichtiger was. Ik ben maar een keer uitgegleden, niet nat, maar wel een blauwe voet en toen moesten we nog een heel eind en ook nog terug. Ik heb me niet laten kennen en heb daarna genoten en me toch weer eens afgevraagd of ik hier niet langer moet blijven. Het is heel goed voor mezelf en ik voel me hier als een vis in het water. En vandaag was ik dat ook letterlijk.
Het was echt een geweldige dag en dat zie je vast aan de foto's.

Een waterige, maar zeer tevreden groet,

Corine

  • 02 Januari 2010 - 17:48

    Tini:

    Hoi Corine!

    Eindelijk tijd om jou een heel gelukkig en gezond 2010 te wensen en dat al jou wensen uit mogen komen.Wel heb ik weer genoten van jou reisverslagen en het zal mij niets verwonderen dat jij daar binnekort voor langere tijd naar toe gaat want je bent daar echt op zijn plaats en wat een prachtige fotos vooral die watervalen, dan zeker de weg er naar toe, erg spannend.

    Nog fijne dagen:
    Liefs Tini

  • 03 Januari 2010 - 20:10

    Vicky:

    Hey corine,
    Ben weer helemaal bij met lezen en foto's kijken. Wij hebben een winterse vakantie gehad met ook veel ontspanning en gezelligheid.

    Jij en alle mensen daar ook nog de allerbeste wensen voor 2010, ik zou bijna wensen voor hen dat jij daar bleef, maar dat is misschien ook niet de beste weg en het perspectief hier is toch ook wel uitdagend voor je.

    Zie je over anderhalve week weer.

    Gr. vicky

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 80062

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: