Lekker douchen - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Lekker douchen - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Lekker douchen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

02 Januari 2010 | Sri Lanka, Wattala

In de Bopathella waterval, dat is wat ik vandaag heb gedaan. Vanochtend tijdens het ontbijt van de kinderen kregne we te horen dat we een uitspaje zouden gaan maken naar de Bapathella watervallen en de vraag of ik mee wilde. Natuurlijk, ik ben overal voor in.
Het is ongeveer 2,5 uur rijden van hier en met stops bij twee tempels om te bidden voor een goede reis en wat al niet meer kwamen we daar aan. Eerst hebben we onze lunchpakketten uit de beroemde krant opgegeten en daarna een soort survival om bij de waterval te komen. We moesten door het water over een aantal keien en rotsen lopen en dat als je van die tere europese voetjes hebt... Ik was ook nog zo slim om mijn camera mee te nemen en dat maakte dat ik nog voorzichtiger was. Ik ben maar een keer uitgegleden, niet nat, maar wel een blauwe voet en toen moesten we nog een heel eind en ook nog terug. Ik heb me niet laten kennen en heb daarna genoten en me toch weer eens afgevraagd of ik hier niet langer moet blijven. Het is heel goed voor mezelf en ik voel me hier als een vis in het water. En vandaag was ik dat ook letterlijk.
Het was echt een geweldige dag en dat zie je vast aan de foto's.

Een waterige, maar zeer tevreden groet,

Corine

• 02 Januari 2010 - 17:48

Tini:

Hoi Corine!

Eindelijk tijd om jou een heel gelukkig en gezond 2010 te wensen en dat al jou wensen uit mogen komen.Wel heb ik weer genoten van jou reisverslagen en het zal mij niets verwonderen dat jij daar binnekort voor langere tijd naar toe gaat want je bent daar echt op zijn plaats en wat een prachtige fotos vooral die watervalen, dan zeker de weg er naar toe, erg spannend.

Nog fijne dagen:
    Liefs Tini

• 03 Januari 2010 - 20:10

Vicky:

Hey corine,
    Ben weer helemaal bij met lezen en foto's kijken. Wij hebben een winterse vakantie gehad met ook veel ontspanning en gezelligheid.

Jij en alle mensen daar ook nog de allerbeste wensen voor 2010, ik zou bijna wensen voor hen dat jij daar bleef, maar dat is misschien ook niet de beste weg en het perspectief hier is toch ook wel uitdagend voor je.

Zie je over anderhalve week weer.

Gr. vicky