Nog twee nachtjes en nieuwe sponsors - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes en nieuwe sponsors - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes en nieuwe sponsors

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

06 Augustus 2009 | Nederland, Tilburg

Nog twee nachtjes en dan is het eindelijk zover. Ik heb inmiddels een alternatieve terugvlucht aangeboden gekregen en moet half India door hiervoor, maar ach... Het alternatief dat ik zelf liever had gewild kostte me €400,- en dat vond ik toch iets teveel van het goede.
Inmiddels was mijn sponsorgeld opgelopen tot €1050,- en vanochtend heb ik nog een gesprek gehad voor wat extra materialen in de snoezelruimte en heb ik nog eens €500,- gekregen. Dus die snoezelruimte gaat er komen en we gaan ook nog met de kinderen van Anandapura op uitstapje met de trein.
Ik heb op het werk ook nog wat spullen meegekregen aan kleding zoals aangepaste luierbroekjes en verder heb ik blacklight gekocht omdat ze het daar toch niet helemaal begrepen. Ik kom wel aan de kilo's die ik mag meenemen, daar ben ik niet bang voor.
Nu nog zorgen dat ik mijn spullen eens ga inpakken. Morgen is het daar de tijd voor en voor een franse schoonmaakslag door mijn huis. Mijn laatste werkdag zit er op en ik geloof dat ik er verder wel klaar voor ben.
Gisteren overigens al een uitnodiging voor mijn eerste feestje gehad a.s. zondag na mijn aankomst. De dochter van mijn oude huisbaas (tijd van de Tsunami, hij heet Gerard) heeft een zogenaamde firstperiod party. Voor degene die het zich nog kunnen herinneren dat is een feestje omdat een meisje voor de eerste keer menstrueert. Ze krijgt dan vaak een hele mooie jurk, cadeautjes en er is veel en lekker eten. Dus als ik na 24 uur reizen zondag nog niet helemaal gaar ben, dan ben ik zeer gewenst.
Mijn volgende bericht zal uit Sri Lanka komen en ik zou zeggen Ayubowan Sri Lanka. (vert. Hallo Sri Lanka)
Voor alle lezers, ik hoop dat jullie plezier beleven aan het lezen van mijn verslagen en zo ook een beetje op vakantie zijn. Ik hoor het wel..

Groetjes Corine

• 06 Augustus 2009 - 21:25

Frans:

Mooi,als je zo gemotiveerd bent en het sponsorbedrag liegt er ook niet om ,toch!
    nou een hele fijne en veilige reis en succes met je goede voornemens!
    Doooooeeeeeeeiiiiii!

• 07 Augustus 2009 - 20:31

Carmi:

Een goede vakantie. Dat het maar een geweldige snoezelruimte mag worden. Ik hoop voor je dat de reis mee zal vallen en. Veel plezier.
    Ook veel groeten van Karel en Mirjam.

• 08 Augustus 2009 - 06:35

Anja:

Als je dit leest ben je waarschijnlijk al in Sri Lanka. Veel plezier en geniet ervan.

• 08 Augustus 2009 - 17:27

Ricky Mac Gillavry :

Hallo Corine,

Geniet van alles in Sri Lanka maar dat hoeven we jouw niet te vertellen.
    We zullen je verhalen volgen en krijgen vreselijke heimwee naar dit fantastische land.
    Wij moeten nog even wachten voordat we weer gaan. Ga je nog uitstapjes maken bv naar Trincomallee? Veel plezier en werk ze!

Groetjes Ricky Ronald en Lisanne

• 09 Augustus 2009 - 21:06

Vicky:

Hey Corine,

Hopelijk ben je inmiddels veilig en goed aangekomen en niet compleet gaar.
    Veel succes met het bouwen van je snoezelruimte en knuffel de kids niet fijn !!!!

Gr. Vicky

• 10 September 2009 - 11:14