Aangekomen - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Aangekomen - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Aangekomen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

10 Augustus 2009 | Sri Lanka, Wattala

Ja, eindelijk is het zover ik ben aangekomen en ik ben er blij om.
Ik ben namelijk in Sri Lanka aangekomen en werd warm ontvangen.Het voelde in ieder geval zo, maar het leek ook binnen vijf minuten of ik gisteren pas was vertrokken en het de gewoonste zaak was dat ik hier rond liep.
Toen ik aankwam was het theetijd en heb ik meteen de stroopwafels uitgedeeld en die gingen prima naar binnen bij de akka's.
Zondagavond naar de first period party van Gerard's dochter geweest. Het was erg gezellig met een bandje in de tuin, drinken en veel lekker eten. Soms een beetje pittig voor de eerste avond, maar dan ben je ook meteen weer gewend.
Niet echt op tijd naar bed en vanmorgen een beetje uitgeslapen tot half negen. Samen met Manon daarna een plannetje gemaakt voor de snoezelruimte en vast begonnen met de ruimte startklaar maken. We moesten wat kasten verschuiven en wat muizenlijken daarachter met de bevriende kakkerlakken verwijderen. Maar nu is het start klaar en ben ik misnstens al afgevallen want het is hier goed warm en zweterig. Dus dat biedt een goed perspectief.
Vanavond gaan we naar een Churchfestival waarvan een volgende keer een verslag.
Morgen voor een visum naar de India naar Colombo en daarna met Manon mee naar Anandapura voor een paar daagjes.
Ik verwacht donderdag of vrijdag weer iets te schrijven.

Tata (dag volgens de internationale kindertaal)

p.s. Ik ben het kabeltje van mijn fototoestel vergeten, dus die moet ik hier eerst een zien te kopen voordat ik de foto's kan plaatsen. Speciaal voor Mieke, de broeken staan hem heel leuk.

  • 10 Augustus 2009 - 15:08

    Miriam:

    Ha Corine,fijn dat je weer heelhuids aangekomen bent,en je zo warm onthaald werd.Ze weten dat als jij komt er iets goeds bereikt wordt en dat is voornaam.
    Hoop dat je een kabeltje kunt vinden want foto,s is altijd leuk als bijlage.
    Tot wederhoren ,lieve groet v ons Miriam Johan Chantal en kids,

  • 10 Augustus 2009 - 18:26

    Betty Jansen:

    hoi coriene
    fijn te lezen dat je reis goed is gegaan
    geniet van je tijd daar,hijis voorbij zonder dat je er erg in hebt tot hoors
    gr betty

  • 10 Augustus 2009 - 20:34

    Jesse:

    Ha Corine,

    Goed zeg, meteen de eerste dag aan de slag! je enthousiasme is groot. veel succes en plezier, dat het een ruimte mag worden waar met genot gensoezeld wordt!

    groetjes

  • 11 Augustus 2009 - 08:53

    Sanne:

    Hey Corine,
    Fijn dat je goed bent aangekomen. En het was te verwachten he dat je met open armen ontvangen werd. Ik wens je veel plezier en suc6 met de snoezelruimte. Ik hoop m volgend jaar zelf te kunnen komen bewonderen :)
    Groetjes

  • 11 Augustus 2009 - 20:37

    Ruud:

    Heej Corine,

    Maak er een heftige snoezelruimte van!!!
    Hééél veel plezier en succes en geniet vooral heel veel.
    Denk trouwens dat ik mijn triatlon gelopen heb.

    Met groet,

    Marianne, Rick, Ferry, Ruud en Roady

  • 13 Augustus 2009 - 08:53

    Joop Meijsen:

    Beste Corine,

    Veel succes daar in het verre Sri Lanka, maar vooral ook veel plezier.
    Ik weet zeker dat "ons geld" daar goed besteed gaat worden.

  • 13 Augustus 2009 - 13:13

    Frans En Marian:

    Hé die Corine,
    Goeie reis gehad lees ik en warm onthaald,dat is de motivatie om er iets goeds van te maken!
    Succes bij alles wat je van plan bent!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Wattala

Mijn vierde reis

Recente Reisverslagen:

20 September 2009

Helaas weer thuis

17 September 2009

Nog zeven uur..

16 September 2009

Ik kan wel huilen..

12 September 2009

Ik ben heel erg blij!!!

11 September 2009

Hoe gaat hij heten?
Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 80113

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: