Bijna niet te geloven.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Bijna niet te geloven.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Bijna niet te geloven....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

25 Februari 2010 | Nederland, Tilburg

Ik heb onbetaald verlof aangevraagd en gekregen en dus vertrek ik over precies vijf weken naar Sri Lanka en India.
Ik ga op per 1 april stoppen met mijn huidige baan en wil tussendoor even een break. Ik vertrek daarom op 31 maart 's avonds voor 2 maanden naar Sri Lanka en India. Deze keer zal ik ook wel iets gaan werken, maar ik ga om te beginnen naar het zuiden om langer in de hangmat te liggen waar ik vorige keer hing en om een taalcursus te gaan doen voor twee weken. In die tijd is het Singalees nieuwjaar en ben ik van plan om in ieder geval een weekje als verrassing (zij mogen dus van niets weten nu) te gaan werken omdat er dan veel akka's weg zijn en dus handjes tekort. Voor de rest wil ik gaan reizen in Sri Lanka en misschien nog oversteken naar India, maar nog geen omlijnde plannen. Lekker twee maanden niets moet alles mag zoals ik alleen het wil! Ik kan het nog bijna niet geloven en moet nog wel even wat zaakjes regelen.
Jullie horen weer van me, maar misschien niet zo frequent als de laatste keren omdat ik niet weet waar en wanneer ik internet heb.
Overigens als ik terugkom ga ik verder in mijn werk als vrijetijdscoach voor mensen met een beperking, maar dan vanuit Amarant gedetacheerd bij de Twern. Een nieuwe uitdaging dus en ik heb er zin in.

Groetjes een reislustige Corine

• 25 Februari 2010 - 14:34

Anja:

Goed te horen dat het gelukt is. Je blijft maar reizen. We spreken elkaar nog wel voor die tijd.

• 25 Februari 2010 - 14:35

Ans:

Dit is een hele snelle actie om dit vast op het web te plaatsen. Hoe graag ga je??? Ik wens je veel plezier met de voorpret. Goed dat het 1 april pas is dan kun je aan het idee wennen van écht vakantie vieren!! (Kun jij dat dan???) Hoe kom je 35 dagen door hè?
    Succes met de voorbereidingen!

• 25 Februari 2010 - 14:47

Jesse:

Ha Corine,
    Heerlijk zeg, echt helemaal je eigen ding doen!!!! ik zeg: verslaafd! zorg dat je er nooit van afkickt!

Leuk dat je gedetacheerd bij de Twern gaat werken. Op welke locatie kom je te zitten? Komen we elkaar nog eens tegen!

groetjes!

• 25 Februari 2010 - 15:16

An:

Proficiat en succes met je reis, wij spreken elkaar nog.

• 25 Februari 2010 - 21:36

Vicky:

Hey Corine, wil je zo graag bij ons weg......?
    Ik gun het je van harte, geniet ervan.

• 25 Februari 2010 - 22:27

Frans:

Het leek nij een grapje 1 april, maar jou kennende zal het wel waar zijn !
    Jij staat bol van de uitdagingen en gelijk heb je, haal uit het leven wat er in zit en doe het vooral op jou manier!Succes met je toekomst en tot 10 mrt bij ons Phil!!!

• 26 Februari 2010 - 08:35

Tini:

Wat een geweldig nieuws ,je bent daar echt op je plek.Ik wens je veel succes bij de voorbereiding en alvast een fijne tijd in je tweede vaderland.

Liefs Tini

• 06 Maart 2010 - 12:12

Rozemarie:

Hoi Corine,
    Kwam toevallig je verhalen tegen op deze site, ik ben momenteel in Sri Lanka op Prithipura als vrijwilligster. Leuk dat je even langs komt. Ik zal mijn mondje dicht houden...