Redelijk gezond en mager... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Redelijk gezond en mager... - Reisverslag uit Wattala, Sri Lanka van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Redelijk gezond en mager...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

12 Mei 2010 | Sri Lanka, Wattala

Ja dat gaat over mij. Ik ben aan het eind van mijn antibioticakuur, twee kilo lichter en voel me weer beter.
Ik ben als ik geen medicijnen voor mijn maag neem nog wel steeds misselijk, maar dat kan liggen aan het feit dat ik gewoon een misselijk type ben of dat het ook hier gewoon te lang warm blijft. Ik weet het niet, maar heb besloten de medicijnen voor mijn maag nog maar even door te slikken en morgen voor drie dagen naar de koude bergen te gaan (15 graden).
Maandag zijn Inge en Co gekomen en we hebben gisteren samen geshopt en ze zijn op Prithi komen kijken. Erg leuk om hen te laten zien wat ik hier nu eigenlijk doe. De kinderen vonden het in het begin wel een beetje spannend, maar ontdooide wel bij de babygroep. Ik had me gisteren voorgenomen om er een gezellige dag van te maken met hen ongeacht hoe ik me voelde. Het ging best goed en ik heb in ieder geval genoten en vanochtend heb ik hen weggebracht naar het vliegveld. Ik moet met Veerle en Julius de vakantie nog maar een keertje inhalen door een dagje weg te gaan. Zij hadden zich erg verheugd op een vakantie samen en helaas zijn dat maar drie dagen geweest.
Zoals ik al schreef ga ik morgen naar het koudere New Erelia. Ik ga samen met Rozemarie die dezelfde klachten had als ik en we gaan even zorgen dat ons lichaam weer een beetje aclimatiseert. Vandaag zijn we begonnen met een dagje pedicure en massage en morgen dus voor drie dagen naar de kou, ik heb mijn vest en spijkerbroek al ingepakt.
Over het verhaal van de massage en de corruptie in die praktijk zal ik van de week nog wel even verhalen,ik ga nu namelijk slapen omdat we morgen om zes uur vertrekken.
Komende twee en een halve week zal ik weer wat meer proberen te schrijven en ik spreek jullie dus snel, want nu gaat de tijd vliegen vrees ik.

Een fittere Corine

  • 12 Mei 2010 - 18:12

    Vicky:

    Hey goed te lezen dat je gezondheid weer beter aan het worden is. veel plezier in de kou de komende dagen. Hier is het 6,5 graag, lijkt wel herfst.
    Groetjes en geniet er nog van.

  • 12 Mei 2010 - 19:49

    Miriam:

    Gelukkig weer wat beter aan t worden ,maar je hoeft niet verder af te slanken hoor,anders krijg je straks teveel jaloerse blikken van al die stoere mannen!!!
    Tot wederhoren lieve groet Miriam

  • 13 Mei 2010 - 07:56

    Karin:

    Hee C-tje,
    Hè, hè, balen dat je zo ziek bent geweest tijdens het bezoek van je zus en familie. Gelukkig dat het nu weer beter gaat met je. Geniet nog die laatse paar weken en laat je maar lekker verwennen met massages en stoombaden en zo (enge foto trouwens, lijkt wel een act van David Copperfield...). Hier koud! Na weekje Griekenland lijkt het wel winter...
    Lieve groeten van Karin

  • 13 Mei 2010 - 08:04

    John:

    Hoi mijn liefje, fijn om te horen dat het weer een stuk beter met je gaat. Jullie zijn nu de bush bush in ik hoop dat jullie het daar nar je zin hebben maar dat zal wel lukken. Zoals je al tegen mij verrttelde is het daar een stuk minder warm. Kun je een beetje vergelijken met het koude kikkerlandje als hier. Maak er een paar leuke dagen van samen en ik spreek je wel weer.

    Je lieve skypie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 80138

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: