Aftellen maar..... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Aftellen maar..... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Aftellen maar.....

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Corine

16 Mei 2011 | Nederland, Tilburg

Vandaag nog 16 dagen voor we vertrekken, ik was nog niet begonnen met aftellen, maar John is er al wel mee bezig... Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar zijn reactie als hij het daar gaat zien. Ik heb het vermoeden dat het wel goed gaat komen, hij heeft er in ieder geval heel veel zin in en ik ook. Al een paar afspraken gemaakt voor in Sri Lanka en langzaam komen er al wat verzoekjes binnen voor donaties. Dat is mooi, kan ik er over nadenken en op dat moment beslissen wat ik er mee ga doen. Volgende week woensdag nog een gesprek bij een stichting die al eerder aan mij gedoneerd heeft en ik hoop dat ze dat ook deze keer weer willen doen. Het gaat in dit geval om een tuk tuk voor het bejaardenhuisje waar Manon werkt. De tuk tuk is stuk en moet gerepareerd worden zodat zij weer makkelijker een doktersbezoek kunnen afleggen. Verder is de vraag voor een bijdrage voor de keuken voor dit zelfde Elders home. De keuken is open en dus niet echt hygienisch en als het regent dat heb je een zwembad in plaats van keuken. Ze zijn al wel begonnen met de keuken, maar nog niet al het benodigde geld is binnen, dat kan ook gebeuren en wij hopen dat wij er een steentje aan kunnen bijdragen.
Verder een lieve collega, die nog katoenen luierbroekjes heeft liggen en deze zomaar meegeeft en een heleboel mensen die een kleine of grote bijdrage hebben gedaan in onze sponsorpot. De schoenen voor Suresh en het uitstapje Mac.Donalds zijn al wel geregeld en nog een heleboel zaken meer. We zullen zo gauw we er zijn een gedetailleerd verslag doen van wat we voor dingen doen, maar we kunnen jullie wel vertellen dat we veel kunnen doen. Dank je wel allemaal!!!
John ziet dat er toch wel veel mensen iets willen geven en gaat nu op zijn werk bij collega's ook nog maar eens een brief met foto's ophangen, dus wie weet.
Fijn dat hij er ook zo mee bezig is, dan wordt het deze keer echt iets van ons samen.
Dit was het voor nu tot de volgende keer!

Corine en John

  • 16 Mei 2011 - 18:29

    Betty:

    dat gaat vlugger als ik dacht
    maak er een mooie tijd van ik hou je wel in de gaten gr betty

  • 17 Mei 2011 - 08:31

    Bart En P.tje:

    Hallikideej John en Corine,

    Super wat jullie op de planning hebben staan! wij kijken uit naar jullie gedetailleerde verslaglegging van een avontuurlijke onderneming.
    Bijzonder om deze keer het avontuur met zijn tweetjes aan te gaan!
    Héél veel toitoitoi en wij hopen samen met jullie dat er weer zoveel mogelijk mensen in Sri Lanka een ietsiepietsie fijner leventje zullen hebben door jullie inzet!

    ZET 'M OP JULLIE!!
    Tilburgse toedelss van Bart en Peet

  • 23 Mei 2011 - 09:22

    Tini:

    Hoi Corine en John.

    Bij je vorige verslag had ik al een berichtje gestuurd, waarschijnlijk is er iets mis gegaan want ik kan het niet terug vinden.Ik vind het ontzettend leuk dat jullie nu samen gaan het is tch geweldig dat je,je passie kunt delen met je geliefde.
    Graag wil ik 10 vriendschaps-armbandjes zodat ik een klein beetje kan bijdragen.

    Groetjes Tini

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 80151

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: