Ons koektrommeltje versus neushoorn... - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Ons koektrommeltje versus neushoorn... - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Ons koektrommeltje versus neushoorn...

Blijf op de hoogte en volg Corine

10 September 2012 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

Wederom een korte update....

* nog steeds een super vakantie
* 3500 km gereden
* heel erg slecht weer in Durban, dus regenjas aan en gaan.
* onderweg naar Port Saint Johns, naar smeltend plastic ruikende auto en dus omruilen vanwege smeltend plastic in versnellingsbak.
* een muffe slaapkamer, maar wel met warme douche
* een luxe hotelkamer met uitzicht op zee
* East Londen rechtdoor en Cuba linksaf.
* begin van de Gardenroute die er weer anders uitziet.
* de sunny zuidkust bereikt
* mooie slaapplekken gevonden in selfcatering lodges
* Addo elephantpark, een wildpark waar we veel zagen en ook een neushoorn op vijf meter. helaas kwam er ook een olifant, zodat we een prachtige foto met twee van de big five kregen.... Maar ons Ford figootje kreeg een beetje een koektrommel gevoel toen de olifant en neushoorn onenigheid kregen en de neushoorn onze kant uit ging vluchten enigzins boos op de olifant. Als je dan in zijn achteruit berg op moet en die neushoorn op je af ziet komen...krijg je het best benauwd. Als je niet helemaal beseft hoe groot een neushoorn is...die is misschien wel groter dan ons autootje. Precies een klein moment om te keren en hard weg te rijden met inde achteruitkijkspiegel een volgende neushoorn.
* aantal dagen geen internet dus geen berichtjes
* Bij Stormsriver een stukje van de ottertrail gelopen wat vooral klimmen en klauteren was over rotsen, maar wel met prachtig uitzicht.
* Rondje Port Elizabeth met mooie gebouwen en overal uit gebouwen gospelmuziek omdat het zondagochtend was.
* nu in de buurt van Plettenbergbay en hopen straks walvissen en dolfijnen te zien.

Jullie zien, we vermaken ons hier echt prima en de tijd gaat veel te snel!
Zie de foto's voor een verdere indruk.

Baie!

• 10 September 2012 - 14:33

Betty:

hoi samen
    als ik de foto,s zie is het weer een bevestging dat erg goed gaat met jullie geniet nog even voor de tijd die nog over is
    gr betty

• 10 September 2012 - 15:11

Moniek:

haha, wat een avontuur weer!! Gelukkig dat je het na kunt vertellen! Geniet er nog van,

• 10 September 2012 - 19:07

Rob En Joyce:

He Corine en John,

Vandaag hebben we jullie kaart gehad erg veel dank daarvoor. We zijn erg benieuwd naar de rest van jullie verhalen en foto's en willen na jullie vakantie uitgebreid borrelen om alles te horen en zien. Geniet nog even van jullie trip. Geen zorgen om jullie huis dat staat er nog. Groetkus Rob en Sjoiske

• 10 September 2012 - 19:07

P.tje:

hallé luitjes,

de foto's laten jullie reisverslag voor de "thuisblijvers" wederom weer wat tot leven komen.
    wat gaaf zeg!
    wat een indrukken.
    met de neushoorn en olifant nog op jullie hielen (gelukkig in een knus koekiestrommel) zijn jullie al weer onderweg naar de dolfijnen alwaar wij jullie weer een indrukwekkende tijd toewensen.
    wij wachten het daarbij behorende reisverslag af tijdens onze werkweek met zo af en toe een dagje vrij....hihi
    have fun luitjes!

toedelss Bart en Peet

• 11 September 2012 - 15:33

Mike Van Oirschot:

heey, klinkt allemaal erg super! geniet ervan samen ! groetjes Mike