Nu gaat de tijd snel! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Nu gaat de tijd snel! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Nu gaat de tijd snel!

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

22 Januari 2019 | Nederland, Tilburg

Nog maar 58 dagen en dan mogen we weer naar 'onze' kindjes! De tijd gaat vanaf nu heel snel is onze ervaring, we moeten dus nu ook hard aan de slag!
Kijken wat we nog hebben liggen dat mee kan, spullen verzamelen, visum regelen en nog meer sponsors vinden.
Dat het niet lang meer duurt voor we gaan, merken we ook aan de appjes die we nu met enige regelmaat krijgen vanuit Sri Lanka. Het zijn berichtjes met de vraag of we bepaalde spullen kunnen meebrengen.
We zijn hier wel kritisch in, want we gaan niet zomaar alles meenemen, we vragen goed waarvoor het is en wat ze er mee van plan zijn.
We hebben inmiddels €800,- verzameld en dat is al heel wat, maar ons doel is minimaal €1250,- dus moeten we er nog even tegenaan!
Los van het inzamelen van geld, zijn we op het ogenblik op zoek naar frisbees, plastic IKEA lepels, rubber laarzen in kindermaten en andere leuke kinderdingen.
Dus heb je nog iets liggen waarvan je denkt dat we het kunnen gebruiken? laat het ons weten!

De plannen die we nu concreet hebben om te financieren zijn:
1. Een uitje met de kinderen en jongeren van Cotagala (laatste keer
was 2013)
2. Dagelijkse dingen die op ons pad komen, zoals dweilen, emmers,
lakens etc.
3. Een blacklight /fluodouche als aanvulling in de snoezelruimte die
we twee jaar geleden hebben gemaakt.
4. Kosten voor materiaal van reparaties aan ventilatoren, elektra,
snoezelruimte Prithi etc.
5. Pannenkoeken bakken voor de kids en Akka's op Prithi.

Kortom weer genoeg plannen en ook deze keer zullen we snel moeten leven om alles in de tijd te stoppen die we hebben. Maar zoals alle keren hebben we dat graag voor hen over en kan niets op tegen het gevoel van voldoening achteraf!

Wil je ons helpen, onze plannen waar te maken?
Dat kan dus door het donderen van spullen of een bijdrage te doen op NL17INGB0005869669 t.n.v. C van Dongen o.v.v. Prithipura.

Alvast super bedankt!

Corine en John