Een cadeautje aan mezelf.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Een cadeautje aan mezelf.. - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Een cadeautje aan mezelf..

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

10 Oktober 2017 | Nederland, Tilburg

Ons vorig bezoek aan Sri Lanka eindigde met de belofte om snel terug te komen. En belofte maakt schuld dus ga ik mijn verjaardag in Sri Lanka vieren dit jaar met al mijn grote en kleine vrienden. Al laat ik mijn allergrootste en kleinste vriend hier in Nederland achter want ik ga deze keer alleen. John zou wel mee willen, maar die heeft met onze reizen dit jaar geen dagen meer over.. Ach, samen is leuk, maar eerlijk gezegd is alleen ook wel weer een keer fijn omdat ik dan vaak toch weer wat andere dingen doe. Samen met Manon op de scooter een beetje rond rijdwn is een van de dingen waar ik wel naar uitkijk en verder gewoon alles wat op mijn pad komt, van gewoon rondhangen met de akka's tot en met bedrijven bezoeken.
Ja bedrijven bezoeken wordt mijn doel deze keer. Ik heb in 2009 een project gedaan om geld in te zamelen voor de salarissen van de akka's en dat is wat ik ook nu weer wil gaan doen. Morgen gaan de mailtjes naar bedrijven om mezelf uit te nodigen voor een gesprek. Enkele bedrijven heb ik al eerder bezocht, maar ik hoop dat zij ook deze keer weer willen helpen of dat ze nu deze keer voor het eerst willen helpen.
Een akka salaris is €65,- per maand en ik hoop minimaal een maandsalaris voor alle akka's te verzamelen. Dan hebben we het over een bedrag van €3900,-
Het zal een redelijke opgave worden, maar ik ga ervoor en natuurlijk hoop ik dat er onder jullie weer mensen zijn die me willen helpen!
Zoals ik al schreef, ik ga mijn verjaardag vieren met de kindjes en al mijn andere Sri Lankaanse vrienden. dit betekent dus dat ik de taart dit jaar aan hen geef in plaats van aan jullie... Maar ik zou het wel leuk vinden als ik toch een cadeautje krijg voor mijn verjaardag.....op NL17INGB0005869669 tnv C van Dongen ovv Prithi.
Alvast bedankt en ik hou jullie natuurlijk weer op de hoogte!

Lieve groet,
Corine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Corine

meer info: dongen.corine@kpnmail.nl of 0645165445 en www.prithipura.org

Actief sinds 28 Juni 2009
Verslag gelezen: 374
Totaal aantal bezoekers 80035

Voorgaande reizen:

21 Maart 2019 - 07 April 2019

Negen jaar samen vieren we in Sri Lanka

23 Maart 2018 - 08 April 2018

Een verlaat verjaardagscadeau aan mezelf!

17 April 2017 - 27 April 2017

Ja, we gaan weer naar Sri Lanka!!!

18 December 2013 - 05 Januari 2014

De tiende keer naar mijn Sri Lankaanse vriendjes!

17 Augustus 2013 - 15 September 2013

Vijf landen in vier weken.

07 Februari 2013 - 23 Februari 2013

Carnaval vieren in Sri Lanka

27 Augustus 2012 - 19 September 2012

Zuid Afrika

27 April 2012 - 14 Mei 2012

Weer een keertje alleen naar huis....

01 Juni 2011 - 25 Juni 2011

Samen naar mijn tweede thuis

31 Maart 2010 - 30 Mei 2010

Onbetaald verlof...

23 December 2009 - 17 Januari 2010

Vijfde reis

08 Augustus 2009 - 19 September 2009

Mijn vierde reis

Landen bezocht: