Nog 12 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu Nog 12 nachtjes slapen - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

Nog 12 nachtjes slapen

Door: Corine

Blijf op de hoogte en volg Corine

06 April 2017 | Nederland, Tilburg

En dat twaalfde nachtje is al in het vliegtuig! We zijn dus al echt aan het aftellen en de laatste dingen aan hetregelen en afwerken zodat het mee kan.
Alle 1600 ballenbadballen zijn inmiddels gearriveerd en er is een spiegel besteld in Sri Lanka.
Hier hebben we boodschappen gedaan die we daar niet, niet goed of van mindere kwaliteit kan kopen. Zo hebben we luierspelden, spekjes, tondeuses, katoenen pampers en nog veel meer. We hopen dat we alles meekrijgen, maar dat betekent dat we voor ons zelf maar heel weinig kleding mee kunnen nemen. Normaal nemen we een eigen handdoek mee, maar dat laten we maar achterwege en toiletspullen gaan we ook daar wel kopen. Je toilettas weegt namelijk al snel 2 kilo.... Ach wel een goede reden om nog wat leuke dingen te gaan shoppen. Een andere methode die we ook wel gebruiken is de kleding die we weg geven eerst zelf aantrekken en dan pas achter laten.
Maar daar zullen we jullie niet mee vermoeien.
John had het idee om de verlichting door LED licht te vervangen, maar na overleg met Sri Lanka besloten omdat niet te dien. Blijkt dat dior het klimaat de levensduur van LED minder lang is dan hier en dan is de investerung het niet helemaal waard. We hebben nu wel een andere lijst gehad en daar staat genoeg op waar we ze blij mee kunnen maken. Zo staan er douchestoelen, bedden, matrassen, slippers, sportschoenen, klokken, kussen, een radio, mixer, blender en potten en pannen op. En dat is nog niet de hele lijst dus genoeg keuze dus! We willen dus ook nog een keer vragen of er mensen onder onze lezers zijn die misschien nog iets bij willen dragen om aan diverse wensen te voldoen. Het voelt een beetje als schooien, ,maar het is niet voor onszelf en dus vragen we het toch maar....
We hopen dat jullie het ons niet kwalijk nemen!

We gaan jullie natuurlijk ook op de hoogte houden van wat we doen en we kunnen niet wachten om dat te mogen doen!

Ons volgende verslag zal waarschijnlijk vanut Sri Lanka zijn en dan laten we jullie dus ook weten of we alles mee hebben!
Voor nu vast wat foto's om te zien wat we al hebben.

Lieve ongeduldige groet van ons!