In drie weken leren lopen.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu In drie weken leren lopen.... - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Corine Dongen - WaarBenJij.nu

In drie weken leren lopen....

Door: Corine van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Corine

17 Januari 2013 | Nederland, Tilburg

Ja, het is nog maar drie weken voordat ik in het vliegtuig stap en ik heb er zeker met deze sneeuwbergen heel veel zin in. Een raar idee dat ik over drie weken in mijn korte broek loop en het zomer is. Helemaal vreemd omdat ik nu nog niet eens kan lopen door de enkeloperatie die ik heb gehad. Maar de orthopeed en de fysiotherapeut zijn er van overtuigd dat het goed komt voor mijn vertrek en ik ben dan natuurlijk de laatste die dat niet wil geloven!
Ik moet trouwens wel kunnen lopen, want het was eigenlijk mijn bedoeling om mijn krukken cadeau te geven aan een van de begeleiders daar. Ik koop steeds nieuwe maar die gaan te snel stuk. Dus ik heb nu voor mezelf een paar hele goeie gekocht en hoop dat zij er langer mee kan doen dan met de Sri Lankaanse.
Ik heb inmiddels mijn kerstcadeau kunnen geven en er staat mij dus een gezellige trip met veertig kids te wachten. Waarheen? Geen idee. Ze vroegen aan mij wat ik zou willen, maar ik heb hen de vrije keus gegeven per slot van rekening mag ik mee en het is hun trip. Iedereen die een bijdrage heeft gedaan heel hartelijk bedankt hiervoor!
Ik zou natuurlijk niet ik zijn als ik toch niet probeer nog meer bij elkaar te krijgen, want:
- Suresh wil weer nieuwe schoenen (€12,50);
- een uitstapje Mac. Donalds met de kids in de rolstoel is bijna traditie (€30,- met 15 personen)
- extra yoghurtjes voor Prithi (€20,- 80 stuks)
- luierspelden (€ 3,- )
- herbruikbare luiers via marktplaats (€25,-)
- babyolie (€3,-)
- washandjes (€10,-)
- suikervrij snoepgoed voor een van de kids met diabetis (€10,-)
- een beetje reserve voor zaken die ter sprake komen daar en dat varieert meestal van een mop tot een speen en van lakentjes tot een hoorapparaat.

Naast een financiele bijdrage ben ik ook nog op zoek naar kinderkleding bij voorkeur tussen maat 104 en 140. Maar ook t-shirts met lange mouwen maar 164 zouden we kunnen gebruiken.
Heb je nog iets liggen waarvan je denkt dat ik het kan gebruiken, stuur me een mailtje of plaats je reactie hieronder en ik neem contact met je op.

En vergeet niet, ik ben jullie erg dankbaar en de mensen daar kennen jullie niet, maar vinden jullie ook geweldig!

Lieve groet nu nog vanuit mijn stoel....

Corine